love-deluxe:

Some Jojo spam from twitter and instagram

y-a-n-d-e-r-e:

drawing in class is such a religious experience

y-a-n-d-e-r-e:

drawing in class is such a religious experience

millionfish:

2x2 joke hey

sasuisgay:

Original art by Yamu

The permission for reprinting this picture has been granted by the original artist. Please don’t reprint this anywhere else and go to the original source to bookmark and rate them 8)

sasuisgay:

Original art by Yamu

The permission for reprinting this picture has been granted by the original artist. Please don’t reprint this anywhere else and go to the original source to bookmark and rate them 8)

ujioui:

幼いディオと大人のジョナサン
ディオ愛おしい。ジョナサン天使。エリナ素敵。スピードワゴン笑

ujioui:

幼いディオと大人のジョナサン

ディオ愛おしい。ジョナサン天使。エリナ素敵。スピードワゴン笑

A Latino goes to buy a soda for 75 cents, he puts in 65

dreazil:

The machine reads “dime,” so he gets closer & whispers “quiero pepsi.”

me sexting

  • boy: what u wearin? ;)
  • me: Prada spring/summer 2013 fur coat with daisy appliqué and archive Margiela tabi boots
hanatabawo:

15歳でイタリアンギャング700余名のボスの椅子に座り物語に幕を引いたジョルノくんのこれからの道程にはいつも黄金の夢を見ています
彼のスタンド能力がとても好きで、生命を操るそのうつくしく残酷な力が彼の分身だと言うのだから、、もう、静かに手を合わせるしかなく・・・父親ゆずりの金髪をなびかせ颯爽と風を切るうつくしい姿と、なにより自分に正しくあろうとする姿勢、すべてが・・・・ッ!一切の無駄なくッ、そう・・・シチリアの夜明けのように!うつくしいッ・・・・・!うつくしいということすべてを体現しているッ!!
恥知らず〜を読んだ感想のつもりがジョルノのうつくしさを書いただけだった・・・・なにを言ってるのかわからねーと思うが・・・おれにも・・・・・・・・わからねぇ・・・・・・・・という・・・・・・・・・よくある話です

hanatabawo:

15歳でイタリアンギャング700余名のボスの椅子に座り物語に幕を引いたジョルノくんのこれからの道程にはいつも黄金の夢を見ています

彼のスタンド能力がとても好きで、生命を操るそのうつくしく残酷な力が彼の分身だと言うのだから、、もう、静かに手を合わせるしかなく・・・父親ゆずりの金髪をなびかせ颯爽と風を切るうつくしい姿と、なにより自分に正しくあろうとする姿勢、すべてが・・・・ッ!一切の無駄なくッ、そう・・・シチリアの夜明けのように!うつくしいッ・・・・・!うつくしいということすべてを体現しているッ!!

恥知らず〜を読んだ感想のつもりがジョルノのうつくしさを書いただけだった・・・・なにを言ってるのかわからねーと思うが・・・おれにも・・・・・・・・わからねぇ・・・・・・・・という・・・・・・・・・よくある話です





sex-chan:

ふっかちゃん